natassa.blogg.se

en plats för narcissism

2/3/18

Kategori: Allmänt

Lista på vad som har hänt nyligen:
 
  • Jag åkte till Oskar i snökaoset och han gjorde pizza till oss
  • Jag träffade min kusin två hela gånger, vilket skulle vara ett mirakel för ett år sedan
  • Jag sa att jag skulle börja med skolarbete och istället gjorde inte ett skit
  • Jag var på bröllop förra helgen och nu vill jag gifta mig
  • Jag dödade nyss min succulent när jag försökte lyfta den lite försiktigt för att vattna den
  • Jag har sökt till sommarkurser trots att jag inte är säker på om jag vill plugga i sommar
  • Jag fick reda på att jag aldrig kommer kunna komma ut till vissa personer pga att de är största homo/bi/transfoberna
  • Jag har köpt böcker på bokrean. Såklart
  • Min bror är hemma igen efter att ha varit utomlands i en och en halv månad, så vi har umgåtts
  • Jag har nästan läst ut en bok
  • Jag har tappat min kreativitet
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: