natassa.blogg.se

en plats för narcissism

19/9/20

Kategori: Allmänt

Jag ändrar min ålder från 24 till 25 på mina sociala medier. Iallafall där jag har åldern skriven, som ett bevis att, ja, jag är äldre än min lillebror, nej, jag är inte 19. Men jag har börjat ta bort den här och var. Känner ibland att jag inte vill att alla ska veta allting. Oftast lägger jag till det igen. Ett bevis etc.
 
Jag ändrar även min status som ex-universitetsstudent till universitetsstudent på bloggen. Det kändes viktigt. Två skillnader på Natassa för några veckor sedan och Natassa nu.
 
24 var inte mitt bästa år, men det var året jag skrev klart min bok. 25 kanske blir när jag fixar till den tillräckligt för att skicka till förlag. Får se. Jag sov åtminstone bättre inatt än på ett tag, så 25 verkar redan bättre för min kropp, mitt psyke, min själ. Men det är bara 37 timmar in.
 
Jag börjar dock få en dos av migrän. Det var en stund sedan sist, men den uppskattas ändå inte. Är redan trött nog idag, trots sömnen. Försöker plugga i min brors rum eftersom Melina har zoom-möte i mitt. Det går sådär. Men jag gillar att man kan öppna fönstret som det lilla glasskrivbordet står framför. Vinden, kaffet, den obekväma stolen. Jag borde kunna vakna till och få något gjort, men istället bloggar jag, kollar instagram, undviker att svara på alla grattis på facebook utan anledning. Borde ta vara på tiden när Melina är upptagen, dock, så får väl återgå till Gadamer. Han är rätt så okej.
 
Här kommer den antagligen BÄSTA bilden jag någonsin har tagit:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: