natassa.blogg.se

en plats för narcissism

8/10/18

Kategori: Allmänt

Gjorde mudcake i kopp till frukost för att det är sista dagen på hemtentan och jag fattar fortfarande inte fråga två. Sedan gjorde jag mer för att min familj ska få. Har ignorerat det jag måste göra fram tills nu. Långsamt tagit mig igenom de andra tre frågorna tills endast fråga två återstår. Har äntligen skrivit första paragrafen nu, men har liksom accepterat att det finns en gigantisk risk att jag inte klarar hela tentan denna gång. Det är okej. Kan alltid göra om, även om jag gärna skulle vilja klara mig på första försöket. Men tentan är svår och jag skulle behöva en vecka till att få ordning på mitt första utkast. Aja.
 
Har spenderat senaste veckan med att långsamt lägga till saker i dokumentet och lyssna på ljudböcker. Läste även en bok som kommer ut nästa år. Förlagskunskap har sina perks. Försöker att inte bli stressad. Har hela dagen på mig att skriva klart. Massor med timmar. Lugn nu.
 
Lugn nu.
 
Kanske har varit lite för lugn dock. Aja.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: